lauantai 25. kesäkuuta 2011

Jipaaa!

Heippa pupuseni! Tänään oli tosi kiva päivä! Moni pupu auttoi mua joka oli onni. Yksi niistä oli Suvi2. En nähnyt missä jauhosäkit oli joten pyysin apua. En myöskään tiennyt missä mylly on. Ja mäkin autoin muita pupuja josta tuli hyvä mieli :) 
Oon tasolla 6. Yks mun kaveri on tasolla 10, joka on aika kiva juttu.

Voin alkaa pian kehitellä uusia juttuja tänne blogiin koska olen ollut jo niin paljon Olokossa. Mutta siitä mun pitikin kertoa! Tänne on tulossa kaikenlaista kivaa puuhaa ja lueskeltavaa.























Klikatkaahan kuvat isommiksi niin näette lukea :) Niissä sivuissa on paljon uusia tulevia juttuja, mutta voisin vaikka hiukan kertoa tässäkin niistä. Tänne on tulossa 6 uutta sivua: Oloko, Oloko puuhaa, Kuka minä olen?, Tehtäväsivu, Apusivu ja Galleria. Ja kaikkea muutakin kivaa on tulossa. Sekä SUURI paljastus: Blogille tulee oma lehti! Malttakaa siis hiukan vielä odottaa! Muistakaa että täällä pätee ihan samat säännöt kuin Olokossakin!

Rakkaudella

2 kommenttia: